Oivallus joka helpotti Irmelin elämää

19.11.2021

 Oivalsin, oivalsin jatkuvan ärsytykseni syyn olin kieltänyt itseltäni jotain todella oleellista ja minulle kuuluvaa, seksuaalisuuden. 

Oivalsin, että minulla on vastuu omasta orgasmistani. 

Ja voin tehdä itseni kanssa millaista seksiä vain haluan ja keksin, saan valita mitä teen. 

Nyt kyllä teenkin monelaista voi kauhistus jos joku tietäsi millainen "runkkaavanössykkä" olen. 

Ja mitä tästä höyrötyksestä on hyötyä?

Minä henkilökohtaisesti koen ja tunnen miten hymyni on herkässä ja elämäniloni aidompaa, kun jaksan huolehtia seksuaalisuudestani. 

Tiedätkö se tunne miten ihana on odottaa seksihetkeä, kun tietää saavan kokea jotain uutta? 

Yksi asia minkä haluan kyllä kertoa on tässä; älä odota yhdeltä lelulta ihmeitä. 

Kehosi voi tarvita patukan sisään ja toisen ulkopuolelle, jotta todella saat lisää nautintoa ja parhaan mahdollisuuden saada orgasmin. 

Ja sitten se turhautuneisuus jonka joskus koen, kun olen "runkannut" itseni huipulle ja saatellut takaisin tasanteelle. 

Onko se edes turhautuneisuutta? 

Vai olisko morkkis parempi sana? 

Tällaisista tuntemuksista ei puhuta tai kerrota missään, miksi? 

Täti auttaa niin, kuin lupaa.


Täti auttaa Qtoy Pl 84 90500 Oulu Suomi
Kaikki oikeudet pidätetään 2021
Luo kotisivut ilmaiseksi!